کیوسک اطلاع رسانی چیست و چه مزایایی دارد؟
وب کیوسک های مکانیزه اطلاع رسانی، از کاربردی ترین و موثرترین تجهیزات برای مکانیزه کردن فرآیندهای داخلی و اتوماسیون عملکردهای سازمانی و همچنین ارائه انواع سرویس ها و خدمات به مراجعین به صورت خودکار و سیستمی محسوب می شوند.
مزایای اصلی استفاده از کیوسک های نوبت دهی چیست؟
– کاهش هزینه های مالی و زمانی
کیوسک اطلاع رسانی چه امکاناتی دارد؟
هر کیوسک مکانیزه متشکل از سه جزء اصلی بدنه، مانیتور تاچ اسکرین و کامپیوتر داخلی است. این ساختار موجب می شود خدمات مورد نظر در فضایی محدود، بدون نیاز به تجهیزات جانبی از قبیل ماوس و کی برد و تنها از طریق لمس صفحه نمایش در اختیار کاربر قرار گیرد. همینطور کیوسک ها متناسب با نوع طراحی و مطابق با نیاز سازمان مورد نظر، امکان نصب قطعات جانبی دیگر (از جمله پرینتر، دوربین، کارت خوان، بارکد خوان ، بلندگو و کیبرد) را خواهد داشت که بر قابلیت های سیستم در ارائه خدمات می افزاید.
کیوسک های اطلاع رسانی چه کاربرد هایی دارد؟
ساختار کیوسک های مکانیزه قابلیت های متنوعی دارد که از طریق آن بتوان مجموعه ای از راه حل ها را برای کاربردهای زیر در یک سیستم واحد پیاده سازی کرد:
بازار هدف کیوسک های مکانیزه بسیار وسیع و گسترده است و عموم سازمان ها و مراکزی که درپی بهبود فرآیندهای اجرایی و سرویس دهی بهتر به مشتریان خود، با استفاده از فناوری های نوین هستند، را شامل می شود. ادارات و سازمان های دولتی و حکومتی، مراکز خدماتی عمومی، بانک ها، بیمارستان ها، شهرداری ها، هتل ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، فروشگاه ها، مراکز فرهنگی و ورزشی،کتابخانه ها، موزه ها، مجتمع های تجاری، کارخانجات و شرکت های بزرگ در حوزه ی بازار هدف کیوسک های مکانیزه قرار می گیرند.
استفاده از کیوسک های اطلاع رسانی چه نتایجی به همراه خواهد داشت؟
استفاده مناسب از سیستم های ارائه شده در کیوسک، در صورتی که با نیاز سنجی صحیح و طبق نیاز بهره بردار انجام شود، موجب بهره برداری بهتر سازمان خواهد شد که در ادامه مواردی از آن را بررسی میکنیم:
ضرورت استفاده از کیوسک نوبت دهی در محیط بیمارستانی و مراکز درمانی امروزه استفاده از کیوسک نوبت دهی امری ضروری برای بیمارستان ها و مراکز درمانی است. زیرا با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کار های روز مره، نوبت گرفتن برای استفاده از خدمات درمانی قابل انجام است و اکثر مردم به فناوری اینترنت […]
امروزه استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا در یک مجموعه، حس تمایز و متفاوت بودن را در ذهن مشتری ایجاد میکند و موجب توسعه کسب و کار و فروش خواهد شد. کیوسک نوبت دهی چیست و چه کاربردی دارد؟ کیوسک نوبت دهی یکی از بهترین انتخاب ها برای افزایش رضایت مشتریان و پیرو آن […]
کیوسک لمسی چیست؟ کیوسک لمسی یک دستگاه الکترونیکی است که برای ارائه خدمات و اطلاعات به مشتریان استفاده می شود. این دستگاه معمولاً دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از انگشتان خود در آن لمس کنند و با استفاده از منوهای گرافیکی و صفحات وب مختلف، […]
شرکت دانش بنیان دانا کیوسک با سابقه 10 سال در زمینه ساخت انواع کیوسک های پرداخت ، نوبت دهی ، رستورانی ، فرودگاهی و … با بهره گیری از متخصصان و مهندسان با تجربه در این حوزه آماده خدمت رسانی و هوشمند سازی کسب و کار به مشتریان و همکاران گرامی می باشیم
تلاش و تعهد پرسنل این واحد صنعتی،در برآورده کردن نیاز های مشتری ،آینده ای روشن در صنعت کشور عزیزمان خلق کنیم
دیدگاهتان را بنویسید